Procedury COVID-19

W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczny pobyt wprowadziliśmy następujące środki ochrony:

1)Na terenie LOFT 22 dla Gości został udostępniony środek do dezynfekcji rąk. Dozownik znajduje się przy wejściu, na recepcji.
2)Przy dozowniku z płynem została zamieszczona instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk.
3)W toaletach publicznych zostały udostępnione instrukcje dotyczące prawidłowego mycia rąk.
4)Przestrzenie ogólnodostępne i korytarze są regularnie wietrzone i dezynfekowane.
5)Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne blaty recepcyjne, klamki, poręcze, włączniki światła są dezynfekowane odpowiednimi środkami.
6)Dla zwiększenia bezpieczeństwa Gości i oraz pracowników w recepcji została zamontowana specjalna osłona ochronna.
7)Personel LOFT 22 wyposażony jest w środki ochrony – maseczki lub przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki.
8)Pracownicy LOFT 22 zobowiązani są do regularnej dezynfekcji rąk oraz swoich stanowisk pracy.
9)Goście mają możliwość zakupu maseczek ochronnych oraz płynów dezynfekujących w recepcji.
10)Recepcja wyposażona jest w termometr do bezdotykowego pomiaru temperatury.

RECEPCJA:
1)Wszyscy Goście wchodzący do LOFT 22 proszeni są o zdezynfekowanie rąk płynem antybakteryjnym.
2)Goście LOFT 22 zobowiązani są do stosowania w przestrzeni publicznej środków ochrony osobistej w postaci maseczek.
3)W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby takich jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, zgodnie z wytycznymi sanitarno-epidemiologicznymi, Gość nie zostanie zameldowany.
4)Goście mają możliwość zmierzenia temperatury ciała termometrem bezdotykowym.
5)Ze względu na konieczność zachowania dystansu społecznego, w lobby hotelowym mogą przebywać jednocześnie 2 osoby.
6)Procedura meldowania i wymeldowania Gości w recepcji została ograniczona do niezbędnego minimum.
7)Podczas przebywania w recepcji, Goście proszeni są o zachowanie wymaganego odstępu.
8)Na terenie LOFT 22 obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezameldowanych. Zakaz dotyczy również odwiedzin w przestrzeni ogólnodostępnej np. w lobby hotelowym.
9)Preferowana jest bezgotówkowa forma płatności – karty płatnicze i kredytowe.
10)Pozostawione w recepcji klucze do pokoi każdorazowo podlegają dezynfekcji.

POKOJE:
1)Personel sprzątający wyposażony jest w niezbędne środki ochrony – maseczki lub przyłbice, jednorazowe rękawiczki oraz, w razie potrzeby, w jednorazowe fartuchy.
2)Podczas pobytu w LOFT 22 codzienne sprzątanie pokoi odbywa się jedynie na wyraźne życzenie gości, wyłącznie pod ich nieobecność. Przed planowanym sprzątaniem pokoju Goście proszeni są o pozostawienie otwartych okien.
3)Prosimy o zgłaszanie do recepcji konieczności wymiany ręczników.
4)Po każdym pobycie Gości odbywa się dokładne sprzątanie pokoju oraz dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych, wyposażenia pokoju oraz łazienki przy użyciu specjalistycznych środków dezynfekujących.
5)Wszystkie pomieszczenia hotelowe oraz powierzchnie ogólnodostępne podlegają gruntownemu wietrzeniu.
6)Pokój zostanie ponownie udostępniony do wynajmu, po odpowiedniej dezynfekcji.
7)Pościel i ręczniki prane są chemicznie w specjalistycznej pralni, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi sanitarnymi.
8)Usługa prania dla Gości zostaje zawieszona do odwołania.
9)Używanie hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych jest zabronione.

PROCEDURY ZAPOBIEGAWCZE:
1)W przypadku wystąpienia objawów zarażenia, przed przyjazdem do LOFT 22, prosimy o kontakt z recepcją obiektu i pozostanie w domu. Zapewniamy elastyczne podejście do kwestii bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji.
2)LOFT 22 wprowadził osobną procedurę w przypadku podejrzenia zakażenia wirusem COVID-19 zarówno w przypadku pracowników, jak i Gości hotelowych.